Bezdušová sada - Těsnící páska a 50 mm ventilek

Kód: 411/CER 411/CER3 411/CER5 411/CER7 411/CER2 411/CER4 411/CER6 411/CER8 411/MOD 411/MOD2 411/MOD3 411/MOD4 411/ORA 411/ORA2 411/ORA3 411/ORA4 Zvolte variantu
770 Kč 636,36 Kč bez DPH
Skladem - dodání 1-2 týdny Skladem (>2 ks) Skladem (1 ks) Skladem - dodání 1-2 týdny Skladem - dodání 1-2 týdny Skladem - dodání 1-2 týdny Skladem - dodání 1-2 týdny Skladem - dodání 1-2 týdny Skladem - dodání 1-2 týdny Skladem - dodání 1-2 týdny Skladem - dodání 1-2 týdny Skladem - dodání 1-2 týdny Skladem - dodání 1-2 týdny Skladem (>2 ks) Skladem (>2 ks) Skladem - dodání 1-2 týdny Zvolte variantu
Barva ventilků
Šířka pásky
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Lehké hliníkové ventilky s velkým prstýnkem ve výhodné sadě s páskou pro předělání jakýchkoliv ráfků na bezdušové použití.

Detailní informace

Detailní popis produktu

  • Na výrobu ventilků byl použit materiál Ergal, což je kvalitní slitina hliníku s příměsí zinku a hořčíku třídy 7075. Ventilky jsou obráběné CNC metodou a díky kuželovitému těsnění skvěle padnou do jakéhokoliv ráfku a mají vynikající těsnící schopnosti. 
  • Ventilek váží 4 gramy, což je hruba polovina hmotnosti běžného ventilku. 
  • Díky povrchovému eloxování jsou ventilky chráněny proti opotřebení a zároveň je díky tomu možné vybírat z různých barevných variant a podrhnout tak individuální vzhled každého kola. 

Volba správné šířky pásky podle ráfku

Vnitřní šířka ráfku Šířka pásky
19 - 22 mm 23 mm
23 - 26 mm 27 mm
27 - 30 mm  31 mm
37 - 40 mm 41 mm

 

 

 

Instalace bezdušové těsnící pásky PMP do ráfku je velmi jednoduchá a zvládne to pohodlně i začátečník v domácích podmínkách. Jedna role pásky vystačí na dvě zapletená kola až do průměru 29" 

  1. Ráfek dobře uvnitř vyčistěte, odmastěte a dejte do svislé polohy.
  2. Pásku začněte lepit cca 10 cm před otvorem na ventilek tak, aby ho páska překryla. Pásku držte na středu ráfku v jeho ose.
  3. Pásku za mírného tahu a otáčení ráfku odvíjejte a tlačte do ráfku. Páska při lepení musí být nutně v lehkém tahu, aby dobře přilnula a zatěsnila ráfek. Dejte pozor, aby byla páska v ráfku pěkně vycentrovaná. Pokud by někde nebyla dobře vystředěná, nic se neděje. Stačí ji kousek od ráfku opět odlepit a nalepit ji znovu přesněji. Ovšem nikde nestřihat ani nezkracovat a nezačínat znovu. Páska musí být po celém obvodu ráfku v jednom kuse. 
  4. Pásku postupně lepte do ráfku tak dlouho, až znovu překryjete otvor pro ventilek opět o cca 10 cm (klidně i trochu více). Ten tak tedy bude překryt dvěma vrstvami pásky v úseku cca 10 cm na každou stranu.
  5. Až bude páska na na místě a ustřižená, snažte se rukou či třeba nějakým hadrem vmáčknout pásku co nejvíce do středového žlábku ráfku. Usnadní Vám to budoucí první obouvání pláště. Po prvním obutí pláště a nahuštění se páska tlakem vzduchu usadí perfektně sama. Ale pokud pásku co nejlépe vmáčknete do středového žlábku ještě před obouváním pláště, velmi si tím první obouvání zjednodušíte a ušetříte si dost nervů. Věřte nám, hovoří z nás vlastní zkušenosti :-) 
  6. V místě, kde bude ventilek, vytvořte malý otvor něčím ostrým a kulatým. Klidně jehlou na šití. Stačí celkem malá dírka. 
  7. Ventilek natlačte do otvoru z vnitřní strany ráfku. Malý otvor od jehly si ventilek sám "roztáhne" a vytvaruje si otvor podle sebe. "Prstýnkem" ventilku ho přitáhněte k ráfku. Tím se zároveň vmáčkne kuželovité těsnění do otvoru.
  8. V tento moment by mělo být vše ready pro nasazení pláště a jeho naplnění bezdušovým latexem.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: